HTML

abnormalista nyár

nyár van. legyen abnormális.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

kogitó ergó szum - 1.

2008.06.28. 00:29 abnormal

a világ változik. szerintem ez nem csak mese. nézzetek körül...pl anyáink-apáink hol a francba mehettek el hajnlaig bulizni? vagy pl hogy megváltoztak az udvarlási szokások? vagy csak gondolj bele micsoda globális klímaváltozás közepén vagyunk éppen...

lényeg a lényeg, rájöttem, hogy megváltoztam. nem kicsit nagyon. találkozni akarok a előző 3 évemmel, az utolsó fél évemmel meg havi lebontásban. gondoltam valamit dolgokról. hittem valamikben. érdekeltek eszmék, emberek, a világ egy része...amennyit sikerült megismernem, megismertem, most más érdekel...változtattam a nézőponton, változtattam magamon. most már érdekel, máshonnan látok, változok... hogy direkt változtam-e, vagy a környezet által, azt nem tudom...egy dolgot biztosan tudok, a múltat elfejelteni se nem lehet, se nem akarom, de most a jelent élvezem, és a jelenben élek...jah, és hogy jövő? arról sose gondolkodtam túlságosan hosszútávon....nah jo bakker, a saját esküvőjét, temetését, álmai autoját, házát, nőjét, a csapatod bajnoki címét azért elképzeled, és talán még tenni is akarsz, de úgy gondolom ilyen huszonéves korban, amiben vagyok, ráérek max fél évre, egy évre előretekinteni...bár...újabban ez sem jön be...maradok perpill a máról holnapra, ez megy már 1 hete, csak így lehet most megmaradni, nem találom most mi kötne le, biztos ami biztos, ma vettem pár könyvet, az egyik nagy szép, idézni fogok belőle később...

...mert szerintem nem az a ciki, ha változol, hanem ha nem ismered be magadnak. új világot láttam. megismertem. megváltoztam. nincs mit tenni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://abnormalistanyar.blog.hu/api/trackback/id/tr58542914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ors 2008.07.06. 23:14:24

legyen volt beszámoló és képekre kíváncsi vagyok:)
süti beállítások módosítása