HTML

abnormalista nyár

nyár van. legyen abnormális.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

0. nap

2008.06.27. 23:36 abnormal

0. éjjelre semmit sem terveztem, gondoltam majd otthon elüldögélek, pakolok....másnap hazaköltözök. már megszokhattam volna, hogy valami "gebasz"-nak minden éjjel történnie kell...az egész nap folyamán olyan szélsőséges érzelmi impulzusok értek, hogy nem lehetett mit csinálni, barátokat kellett hívnom sörözni, mert egyedül megkattantam volna. meccsnézés közben 3-szor elment az adás, aminek következménye képpen úgy döntöttem kiállok az erkélyre, és egy harsány "a kúúúúúúúúúrva életbeeeeeee" felkiálltást megengedek magamnak, kiváncsi voltam mi lesz a reakció a kedves "tömbtársaktól"...minden szomszéd kussol, közben a szobában a 2 barátom (állításuk szerint), ezen a cselekedetemen hugyozásra röhögték magukat...hát ha jól esett nekik, hát egészségükre. nap végére (éjjel 1-2) sikerült felfalnunk az egész hűtőt, elfogyott az ananász, a virsli, a meggyes fagyi (pedig de piszok drága volt...), sőt még a kenyér is...sebaj, másnap a kukában landolt volna úgyis, mivel 3 hétre leléptem az "egyetemista albérletnek álcázott, művészi bűnbarlang"-ból...a bulinak vége lett, én meg úgy gondoltam itt az idő, van bennem sör, a kedvem is szar, megsiratom saját magam...igen, vannak trükkjeim...meg sajnos újabban az élet produkálja a témát...de mind1, beraktam szar zenét, és kisírtam magam. minden eszembe jutott...a családom, a szerelem, a féléve elhunyt legjobb barátom...szóval minden kijött, de jól esett!!! beraktam egy kis palotai dubstep session-t a winampa, és lehúnytam két szemem, azzal a tudattal, hogy holnap délelőtt hipp-hopp összepakolok, és elmegyek pihenni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://abnormalistanyar.blog.hu/api/trackback/id/tr63542855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása